[ Face Yourself ]

Hello peeps, Avie here. Just an ordinary girl who wants to share her 2cents and rant about stuff that only can be written, well have fun guys and do follow me. Btw, hit me up at the chatbox below yeayy. Thank you for coming to my ted talk xoxo

Wednesday 11 March 2015

Eccendentesiast







Assalamualaikum .


Hidup ni ibarat roda , kadang di atas kadang di bawah . kadang senang kadang susah . kadang bahagia kadang sedih . thats life tho . aku pula rasa hidup aku ibarat kertas , why ? sebab hidup aku hanya bergantung dengan orang lain . waiting for someone to write on me then its up to them to keep me in the drawer or throw me in the dustbin  . means aku hanya menunggu orang buatkan semua tuk aku and biarkan dorang settle benda ni bagi pihak aku , but bila one day dorang dah fed up dengan aku , dorang akan lari dari hidup aku without any words . senangkan hidup aku ? ehh takkkk , manadaaaa . aku dah susahkan hidup orang lain pastuh macam no effort pula say thank you or apa2 so aku takkan salahkan dorang if dorang betul2 tinggalkan aku because it's reasonable . aku dah lali dengan kehidupan macam ni sebab aku yang susahkan dorang kan . so it's okay (:



Aku sedar yang aku ni aanoying , selfish , troubling , useless and ada lagi la negative bout me . orang yang kenal aku memang tau aku ada characteristics ni . aku belajar tuk lari dari hidup dorang tapi aku tau benda tu tak senang , tak semudah yang aku fikir . aku sedar yang aku masih perlukan dorang eventhough aku tau aku hanya akan menyusahkan dorang . sorry guys . aku dah try tuk jadi orang yang baru , yang kuat , yang berani , yang matang , yang rajin , yang sabar , yang pandai but i failed . I FAILED ! selama ni aku dah try , tapi aku tetap gagal . aku pun tak tau kenapa . aku penat berjanji sebab aku tau aku selalu mungkir janji . aku penat try semua tu sebab aku tau aku takkan berhasil . aku dah fed up dengan diri aku sendiri . aku selalu give up . aku penat give up but aku dah biasa dengan gaya aku ni . so , apa yang aku buat or apa yang dah jadi kat aku , im living it . hmmm










Aku terlalu manja dengan pujukan and rayuan orang . i want someone come to me and persuade me when i sad . give me a hand when i need it . someone who offer her shoulder when i cry . aku terlalu lemah tuk face the reality all by myself . aku terlalu ikutkan kata hati aku . bila aku dah sayang sangat kat someone tu , aku dah tak boleh lepaskan dyea macam tu je . and im talking bout my friends cuhs now , aku lebih focus on family and friends . i have no time for any crush , boyfriend or what ever . aku dah penat menangis sebab lelaki yang aku aku sayang dengan mudahnya , haihhh , memang salah aku pun and aku tak nak buat kesilapan yang sama lagi . aku just mengharap yang aku akan jumpa jodoh aku terus no matter when . okay , cut that crap . tapi bila orang dah pujuk , dah tolong , otak aku masih think benda yang negative pasal aku and aku akan down down down and that's why orang annoyed kat aku . see ? aku macam tak bersyukur bila orang datang . orang bagi kaki , aku nak paha , but bila orang bagi paha , aku buat donno jeh ): what's wrong with me . errgggggghhh



* Aku kuat jealous , yeahh seriously , thats why siapa yang nak jadikan aku bakal isteri or anak menantu , mohon hati2 k . terima kasih . ngeee . sempatt lagi . hmm naahhh . aku jealous sebab aku sayang .  aku tau aku tak pandai nak berlakon untuk cover perasaan tu , cuhs you can detect it from my action rite . you know me well than i am . even aku tipu , kau tetap akan sedar benda tu . and tak lama lagi holiday , how i wish i can be that person and spend time with you . its justtt .... aku jealous je . and jealous . and jealous . with all the facilities youre gonna share , it might hurt me . thanks sebab inform kat aku awal2 supaya aku dapat buat mental and physical perparation sebelum face to face dengan kau . maybe MARCH 2015 is not my favourite month , anymore . penat duh sedih2 ni and aku tak dapat stop jealous and i bet you know why . hmmmm never mind , i shouldnt be selfish aite ? spend your time with them wisely . just dont forget bout me here cuhs i know , i will be wondered all around what are you guys doing currently and so on . aku malas nak confess sebab in the end nanti , aku yang akan sedih sendiri . so have a good time there and dont forget my souvenir k . * wink wink 





13121 - Wish You Were Here - 032112
- A Fake :) Can Hide A Million T_T - ASSALAMUALAIKUM ~! (:

No comments: